tirsdag 14. oktober 2014

Dagen i går

Innimellom er det godt å ha seinvakt.
Da får jeg formiddagen for meg selv og får gjort unna en del ting uten for mye mas og avbrytelser.
Og om jeg er effektiv, så blir det litt tid til å daffe i sofaen med håndarbeid også.

For tiden er jeg i full gang med nissestrikk. Julekalenderen på NRK i år er Jul på Månetoppen! Og siden nesten alle andre her i familien eier minst en blånisse eller rødnisse-lue, så må også lilleskatten få. Likegodt begge deler :)
Dette er utrolig lettstrikkede ting, så det er bare å prøve.
Genserne og vottene er også kjapp og strikke. Har man fantasien i orden, så er det null problem og sy en kjole som den Jentungen (Månetoppen) bruker også. Ligger nok etpar bilder av den her på bloggen :)

Ellers er det Elleville dager på senteret her denne uken, så da må alt pyntes med gult. Vi blåste opp en haug med ballonger i går og pyntet i vei utenfor og inni butikken.
Savner virkelig Brio jobben når det er Elleville dager, nattåpent, Halloween og Jul.... Var så mye gøy å henge fingrene i da....
Ligger bilder av det også innpå her - må bare lære meg hvordan jeg kan linke til ting på min egen blogg...hehe

Ingen kommentarer: