søndag 13. november 2011

Litt oppdateringer fra uken som forsvant :)

Først av alt: Jeg fikk ENDELIG hevet kjøpet på den "nye" mobilen!!! På tide...virkelig.

Kjøpte meg den nye utgaven av hTc Wildfiren`min som ble knust - hTc Wildfire S.
Kjempefornøyd :D



Her er Milla på tur med Labbetass - yndlingsbamsen sin, som har fast plass vedsiden av henne i sengen hver natt <3





Hun fikk nye sko av mommo og moffa hin dagen :)
Hun fant dem selv og datt helt for dem. Og ble i ekstase da moffa spurte om han skulle kjøpe dem til henne <3





Røde cowboyboots til hestegale jenten :D





Sæ er vi jo snart inne i julemåneden!
Så sjokoladekalenderene er innkjøpt :)
Får håpe kalenderprosjektet som Christine og jeg har tenkt ut kommer i orden i tide....



Ellers har jeg kjøpt meg litt nye hudpleieprodukter den siste tiden :)
Litt luksusdyrt i forhold til hva jeg vanligvis har kjøpt, men håper det er verdt det ;)
Rens, fuktighetskrem, dagkrem, nattkrem, lipbalm og mineral-øyeskygge.
Har hittil vært på ett party, holdt ett selv og skal på ett til neste mnd!



Jah...tenkte det kanskje var på tide å se disse..som jeg har hørt så mye om.
Kanskje jeg kan ønske meg bøkene til jul ;)



Og litt påfyll.....




...og noe nytt til stuen.
Kjøpte to slike hjerter. Ett til hvert vindu i hovedstuen.
<3





Og et steinhjerte til pynt på peisen :)





Kvelden i kveld har gått til dette......
Skal ha ferdig 12 sånne labber innen 1. desember!!
Ser ut til at jeg såvidt har kommet meg i rute.


Og et lite tillegsprosjekt som skal bli adventspynt...
...hvis tiden strekker til :)



Og juleshoppingen er iallefall påbegynt....






<3



Rebekka

Ingen kommentarer: