torsdag 17. november 2011

Hatten av for HTC!!! :)

Var bortom Elkjøp i dag og fortalte om mobilen.....
"Sånn skal den jo ikke være..." fikk jeg til svar, etter at den ble kjapt testet i butikken.
Da så jo jeg for meg - som med Sony Ericcson mobilen, at siden det var gått over 6 dager etter kjøp (reklamasjonsretten deres), måtte den til reperasjon.
Men neida! Htc har en hel mnd reklamasjonsrett !! Kunne bare gå rett inn på serviceavd. og levere inn mobilen og få en ny i butikken.

Valgt meg en ny Htc, i purple :)
Kanskje det var en mening med alt? Da den gamle Htc Wildfiren min knuste, så var jeg bestemt på å kjøpe den nye utgaven, i lilla. Men etter en stund fikk jeg en fiks ide om at jeg skulle prøve et helt annet merke...

Merket med en gang jeg åpnet den nye mob i dag, at det var noe helt annet. Funket som bare juling!!

Så nå satser jeg på at alt er ok på mobilfronten :)


Og litt sutring må jo selvfølgelig med her....:

Begynte på penicillinkuren i går. Og 2 t etter føste dose fikk jeg plutselig vondt i flere tenner...
Etter en stund samlet smerten seg omkring bakerste jekselen nede. Festlig. Måtte ta smertestillende for å sovne, og nye da jeg våknet i morges. Kjenner det murrer der enda..
Håper og tror det er i forbindelse med lungebetennelse/penicillin at noe har slått seg ut..
Det skulle jo være toppen av uheldighet om jeg faktisk har fått akutt tannpine fordi det er noe gale med tannen....
Blir kanskje tannlegebesøk i morgen da....



                                                                I need a hug :(





Rebekka

Ingen kommentarer: