lørdag 3. juli 2010

Masse, masse, masse prosjekter og mye som skjer ;)

Nå har vi eeendelig fått kjøpt oss hus !!
Og solgt vår leilighet :)
Så nå er det pakking og planlegging.
Alle rommene er så og si planlagt og opptegnet når det gjelder møbler/møblering,
så her skal det både pusses opp, males og kjøpes inn noen nye møbler.
Huset i seg selv trenger ikke noe oppussing - heldigvis :) Det er helt nydelig!!!

E har startet opp for seg selv, så det er ganske spennede. Hittil går det veldig fint :)
Så da får jeg være "kontordame" et par ganger i mnd ;)
Derfor tok jeg Datakortet for litt siden, og det har kommet godt med.

Jeg har vært utrolig vinglete og usikker med hva jeg vil jobbe med..
Jeg har alltid hatt en stoor lidenskap til frihåndstegning. Elsker å drive på med det!!!
Så jeg hopper i det og viderutvikler kunnskapen min og håper på at jeg kan bruke det til noe
fornuftig. Blir vel noe frilans tenker jeg... Vi får se ;)







Rebekka

Ingen kommentarer: