lørdag 3. juli 2010

Litt shopping i dag :)

Som tidligere nevnt vil jeg prøve å videreutvikle tegnekunnskapene mine og i den forbindelse har jeg meldt meg på etpar kurs til høsten som jeg gleder meg sykt til!
I mellomtiden jobber koser jeg meg litt og tester litt nye teknikker ;)

Fra før av hadde jeg kun dette:



Og i forgårs kjøpte jeg inn litt fler forskjellige tegneblyanter, kullblyanter o.l og skikkelige fargeblyanter.
Jeg har aldri vært noe glad i å tegne med farger, men jeg bør lære meg og like det også - ikke bare gråblyant.

 


Måtte på Panduro i dag for å få fatt i knetgummi og pastellstifter ;)





Første øvelse i går var et portrett av eldstejenten min, har en god vei å gå fremdeles, men her er resultatet:



Skal prøve meg på en profiltegning av henne etterhvert, tegnet med kullstifter.



Og så testet jeg ut noe nytt til tilbehøret til lørdagsmiddagen i dag:
Ovnsbakte poteter i flakhauger :) Ikke dumt faktisk!



Komplett middag var nakkekoteletter, selskapsgrønnsaker med hjemmelaget skysaus og soppstuing :)


Rebekka

Ingen kommentarer: