fredag 12. april 2013

Et enklere liv :)

Tenkte å teste ut noen av produktene til "Enklere Liv", og begynner med Contigo sine lekkasjesikre kopper.
De fleste foreldre har nok opplevd å få hjem en sekk med våte bøker fordi at drikkeflaskene ikke har vært helt tette.

Disse har vært i bruk i noen dager nå og både mor og barn er kjempefornøyd!
Skikkelig freshe fargeutvalg er det også på disse koppene :)

Rasket også med meg kaffekoppen Contigo Morgan, som også holder det den lover. Den kan faktisk bare slenges i vesken og er totalt tett!
Tenkte å bruke denne i hagen og hjemme.
Holder på varmen en times tid :)

I neste pulje skal jeg blandt annet teste Contigo "To Go" termokoppen. Den er større og skal holde drikken varm eller kald i 4 timer. Høres genial ut til å ha med på turer og på jobb :)

Har også fått testet parfyme reise-flakongen, som jeg fikk av min kjære mor :)
En lekker liten sak som man ned noen enkle trykk, har fyllt med favorittparfymen på noen sekunder.
Tar nesten ingen plass i vesken.

Kan samtidig virkelig anbefale hårbørsten "Tangle Teezer"
Alle mine tre jenter har laaaaangt hår som innimellom har noen enorme floker.
Disse kammene har vi vel hatt i snart ett år og de er i bruk hver eneste dag :)
Milla har blomsten og de to eldste jentene har den "vanlige" typen.

Du kan lese mer om produktene her:
http://www.enklereliv.no/


Ingen kommentarer: