mandag 1. april 2013

En liten bildeserie fra 2012..

Fikk ikke blogget så mye som jeg egentlig ville i fjor - skikkelig tidsklemme hele høst/vinter..
Så her kommer noen bilder fra litt jeg ikke har rukket å oppdatere om.

Milla sin skolestart - lille store jenten min som har begynt i første klasse. Tiden flyr virkelig. Stolt jente var hun, og stolt pappa som fikk æren av å følge henne alene, siden jeg måtte jobbe.

Ja, mine jobber.. Hadde virkelig tenkt å holde meg på Match Woman, men butikken ble dessverre nedlagt. Var da heldig å få jobb samme plass på Brio (vikariat). Sjonglerte en stund begge jobbene samtidig og jeg kan love at det var slitsomt å komme hjem etter arbeidsdagene fra 09.00-21.00 fordelt på to jobber..
Heldigvis har jeg en fast stabil jobb nå som jeg trives i. Noe helt annet enn hva jeg har jobbet med før ;)

Halloween-dekoreringen som ble jeg ble veldig fornøyd med :D Hadde gledet meg som en unge i flere uker til å pynte og kjøpt inn masse Halloween snop..så var det jaggu regnstorm den dagen. Utrolig kjipt.. Men,men - tar det igjen i år :)





Ingen kommentarer: