fredag 14. september 2012

Popstjerne-bursdag!!!

Så var det på'an igjen :)
Christine hadde bursdag 14.august. Da ble hun 12 år :)
Men siden det var sommerferie, har vi drøyet barnebesøket litt.
Jeg hadde bestemt meg for å ikke engasjere meg så veldig, både fordi hun har blitt så stor, pluss at vi har hatt Hawaii-bursdag, Cowboy-bursdag og Eventyr-bursdag de siste årene - og jeg har en tendens til å ta liiiitt av med bursdagsplanlegginger... Men resultatene har jo blitt kjempebra da :)

Hun bestemte seg for å ha popstjerne som tema og karaoke på Playstation :)
15 jenter er invitert i morgen fra 19-22. Vi andre i familien blir forvist til første-etasjen, for dette skal hun styre selv..
Hun har planlagt alt av mat, kaker, snop og drikke selv.
Jeg har bare blandet meg pittelitt.. Kunne jo selvfølgelig ikke dy meg da vi datt over ett dusjforheng med sølvruter i dag.. Fikk en akutt ide om at vi skulle henge det opp i inngangen til spisestuen og klippe det i strimler. Det ble utrolig stilig!!!!!!!! Perfekt til temaet hennes!!!
Min lille Miley Cyrus gleder seg til i morgen :D



Ingen kommentarer: