onsdag 6. oktober 2010

Hoedown Throwdown Bursdagsfest !!!!!

Christine fyllte 10 år i August, men fikk ikke hatt noe barnebesøk fordi vi var midt i flyttingen...
Men nå som vi har kommet noenlunde i orden fant vi ut at det virkelig var på tide.

I fjor hadde hun Hawaii-bursdag, som slo skikkelig an :)
Leiligheten var dekorert med kokosnøtter, bambusrør og ananas.
Vi hadde laget blomsterkranser til alle gjestene og lagde oss kostymer.
Noen av lekene var kokosnøtten peker på og selvfølgelig LIMBO!!!!!!!!

Jeg hadde to kjempeflinke assistenter (eldstejenten og venninnen) som styrte hele festen på
en utemerket måte og jeg lagde maten :)





Jeg elsker og planlegge temafester........... og tar meg faktisk ganske ofte vann over hodet.....
Og siden vi har en ganske så stor terasse, så var det "Låvedans" som datt i hodet på meg :D
Litt inspirert av Hannah Montana sin Hoedown Throwdown.
Og bursdagsjenten sa selvsagt ikke nei til dette :)


 
Litt av "låven" før festen.
Oppå hele gjerdet var masse lykter med stearinlys og på enden var det hengt opp
eletriske utelys. Dette ble utrolig tøft når det begynte å bli mørkt.




Gullgraving må man jo ha med ;)



Her måtte små-cowboyene samle 10 gullklumper (etter at vi hadde hellt på
en bøtte til med sand og blandet godt) også kunne de veksle dem inn i en gullmynt.



Jentene skulle lære medhjelperen min og meg (i bakgrunnen) Miley Cyrus
sin Hoedown dans. Man kan si at det...tja...ikke gikk heeeelt bra..hehe.



Her forklarer min gode medhjelper reglene til hestesko-kasting :)






Vi hadde også tre sheriffer, det må man jo ha med så mange cowboyer på ett sted ;)
Det var pappaen til Christine, kameraten hans og storebror i huset :)
Merkelig nok så dukket det opp WANTED plakater av tre banditter som lignet veldig på sheriffene og da  ble det jakt på bandittene. Belønningen var gullmynter ;)
Vi hadde også laget til en "Saloon" utenfor, med snacks som : Saltstenger, bacon-chips, chillinøtter og smågoodt. Og brus som forfriskning :)

Hovedmaten ble inntatt innendørs : Taco + tacogryte.

Vi var utrooooolig heldig med været.
Dagene etter festen besto av regn og vind.

Festen var knallgøy!!!!!!

Hvordan i all verden skal vi klare og overgå dette til neste år?



 Rebekka

Ingen kommentarer: