torsdag 15. juli 2010

Litt shopping til Tyrkia-turen :)

Måtte handle inn litt solbeskyttelse og diverse til turen vår.

Etter masse forvirrende opplysninger da jeg har prøvd å lese litt på nettet, fikk jeg heller masse god og nyttig info av apotekteknikeren på apoteket.
Hun anbefalte på det sterkeste av Milla måtte bruke solfaktor 50 (for barn - i spray) og vi andre i familien minst faktor 30 ( den hadde de i en stor kjempepraktisk tube i  familiestørrelse, som var beregnet på både store og små).
Hun anbefalte Vichy sine solprodukter, da de alltid kom ut kjempebra ut i tester og at produsentene hadde veldig godt rykte på seg for å teste sine produkter grundig - så da fulgte jeg de anbefalingene. Kjøpte også solstift i faktor 50 for utsatte steder som nese, kinn, ører og lepper.

Kjøpte også inn litt plaster og febernedsettende til barn og voksne.

Aloe Veraen skal være fantastisk mot solbrenthet og ble uansett anbefalt og smøre oss om kveldene med den slik at huden kan få gjenopprettet fuktigheten sin.

Også fikk jeg gratis med en kjempepraktisk reisemappe til å ha denne type ting i :) Masse lommer utenpå og inni !





Har fått fyllt oppi litt ekstra utstyr som er greit å ha i bakhånd ;)





Og til slutt et bilde, tatt av Milla før jeg fikk stått opp i morges :)




Rebekka

Ingen kommentarer: