søndag 11. april 2010

Milla lærte seg å sykle på 1 - 2 - 3 !!

Nå når all snøen endelig har forsvunne, så begynte syklene å dukke opp igjen i gaten :)
Milla var ganske bestemt på at nå skulle støttehjulene av.
Hun og pappaen gikk utenfor å fikk av støttehjulene og så kom jeg ut å gikk to små runder på snuplassen med henne. Så ble jeg stående å snakke litt med min far og da tok Milla visst saken i egne hender og prøvde seg selv litt - og fikk det til!!!! Flinke jenten!! Sykler uten støttehjul 1 uke før 4-års dagen :)
Bremsingen ser det ut som hun har tatt ganske fort også - heldigvis :)






Denne sykkelen er det nå 5 barn som har lært seg å sykle på :)
Min lillebror var første eier og så har den gått i arv til mine barn.
Sykkelen er like god som den alltid har vært, selv om den er over 20 år gammel - godt brukt og mangler en skjerm ;)

Ingen kommentarer: